Vaknat -.-'

Jag vaknade 10 över 10 imorse tror jag! Det är jätte skönt att sova ut! Igår hade jag jätte kul red chief barbacka och det gick jätte bra :D Men efter det åkte vi hem till nån ''tant'' eller nått som var typ MILJONÄRER!!!!!! Dom hade vinkällare ,gym och INNOMHUSPOOL !!!!!!!!!!!! alså gul jag dog typ! MEn var där emd julia och aurora och såklart ska vi spilla lite läsk i soffan och aurora spillde massa chips! haha det har liksom aldrig hänt nån av oss -.-'! Men det var i alla fall jätte kul! Vi låg typ bara i soffan och skrattade och pratade och såg på lets dance :D Men efter det gick jag jätte ont i nacken, måste ha sträckt mig eller nått så nu siter jag här och stretchar och försöker att få bort det för har ju hårdträning med cheerleadingen snart .... :D Vi ska vara på friskis och svettis och träna danser framför speglarna och sen går vi vidare till hallen :D MEn nu ska jag läsa min favvobok just nu! Den heter som jag vill vara av Katarina von bredow :D Älskar hennes böcker! Så vi hörs sen <3



och jag skämtade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0