stella gästbloggar :D

Hej alla matilda fans!
nu sitter jag här och skriver och chattar med tilda och noelle ! matilda lagar mat förfullt! Nu tänker ni "vad taskig du är som inte hjälper henne " men icke sa nicke nu tänkte ni fel! Hon ville inte ha någon hjkälp så jag har faktiskt provat! Om ni vill veta vad som står på Matildas meny idag så är det:

Falukorv alá Matilda
husets Snabba macaroner
serveras med vatten och en tomatsås på tub (kallas även ketchup)

(även fast matilda hatar det men men..)
Jag ska inte äta här för att jag ska äta hemma jag vet inte vad som står på min meny men det visar sej!

Ja det va nog allt jag hade att säga ha det bra !
puss o kram till er alla från oss alla en gog mat och en ricktigt god kväll! (även fast det bara är jag som hälsar det)


Jag och matilda ! <3333333333

Kommentarer
Postat av: Klara

sötnosar <333

2011-01-13 @ 09:24:45
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0