Love you klara :*

Hejsan bloggen :D
Kom hem för ungefär 45 min sen, har sett på '' how clean is your house '' LOVE IT!
Oh snart ska jag se på kompisar på nätet och så är det träning ikväll! Längtar tills det också!

Gud vilken rolig dag jag har haft idag! Först busade jag med Min älskling Klara! ÄLSKAR DIG! och sen var det pizza till lunch och sen busade jag mer med klara! Och jag fick värsta skrattanfallet när jag låste fast klaras lås i sopptunnan! haha förlåt sweetie men fick kramp av skratt där du inte hittade den!

Finaste ↓ Besök hennes bogg ---------> här <---------


Kommentarer
Postat av: Klara

SÖTNOS, hade skitkul idag, haha.. ;) <3 älskar dig

2011-01-20 @ 16:30:08
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0