Jobbigaste dagen på länge...

Så nu är jag här är inne på macminin för pappa har datorn! Idag har jag varit på cheerleading som ni kanske vet. Vi började 11.30 och våra tränare var borta så vi hade några extra tränare som var med . Dom var också jätte bra och kul för vi körde på ett litet annorlunda sätt!... så hursomhelst så slutade vi 16.00 och jag var helt slut! men den hära träningen var väldigt nödvändig och vi eller jag tyckte tossarna var väldigt bra! Vi kastade SKIT högt, okej nu när ni läser det hära tror ni mig inte men önskar att jag hade film... haha men sen åkte jag hem och kompå att jag skulle ut och jogga :S haha vafan men så jag var ute och joggade i 20 min och kom hem och duschade. Jag somnade nästa i duschen och nu sitter jag här! haha roligt att läsa va? Jag kommer blogga mer så fortsett KOLLA :D I Promise


Förre DM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0