HEEEEEEEEEEEEEELO! haha är lite sprallig på morgonen

Hejsan bloggen! <33
Sorry emma jag hade visst alla bilderna :D
Somsagt igr var emma hos imig och fotade mig lite! :D Dom bilderna ska jag ha på headern och har gjort den nu men ska lägga in den imorrn tänkte jag, nu chattar jag med stella lite och allt möjligt!
Glöm inte att lägga till mig på skype crizztal2

Är ensam hemma för mina småsyskon har skola haha! Vi började jullovet en dag före och slutar en dag senare :D 2 dagar mer jullov! sweeeeeeeeeeeeet :D MEn nu ska jag sätta i linserna!
Goooooood bye



Thailand MISS

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vi fick sluta senare .

2011-01-10 @ 11:54:27
Postat av: Anonym

nej vi fick sluta senare .

2011-01-10 @ 11:54:34
Postat av: Jennifer

okej det gör vi :D jag lägger till dig nu <3

2011-01-10 @ 13:09:46
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0