haha mina undebara vänner :D

Hemma :D Har varit i centrum somsagt och köpte cezarsallad till lördag ska typ träna i 5h så måste ju ha mat :D haha älskar salladen :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha damp men nu har jag gjort läxan och passar på att blogga ! Idag har jag varit med Stella m.m och en nyfunnen heltundebar vän klara :* och mina ''gamla'' bästavänner! :p haha ne kommer alltid att ha er! Älskar er emma julia och noe <3 Så vi år tsm och så blev jag jagad av damp klara *host* haha genom hela korridoren så alla stirrade och jag fick värkligen panik och skrek halsen av mig och sprang skit fort! haha skpang så att hon inte hann ifatt mig o.O haha stolt! Men nu ska jag se på ana gina show :D haha undra som vem som är gäst nu ... kram


igår

Kommentarer
Postat av: Klara

HAHA SÅ JÄVLA KUL DET VAR! ;) <3 älskar dig

2011-01-29 @ 09:33:50
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0