Cha Cha bloggen :D

Har precis sett på Fångarna på Fortet :D! haha det är kul men vill att det ska vara några man känner igen som tävlar!

Har kanske sagt det förr men som ni kasnke vet så ska jag och rida på Ireland i sommar! veckan 26 och såklart fyller jag får då! :D Men ska säga lite mer om det, man får en häst att ta hand om och man får ta hand om den hela veckan! Man bort jätte nära gården och man får båda frukost ,lunch och middan. Man får bada med hästarna hoppa, och hoppa vattengravar eller vad det heter! Rida dressyr och uteritt (tärrängritt) ! Men sen komemr det mindra kul! Vi ska vara kvar en veckan och hälsa på alla som vi känt när vi var där! ( har ju bott på Irland i 2 år) och vi ska typ bila runt lite och så! Skittråkifr men får ta med mig datan och en bok så kasnke det blir bra ändå! Och såklart kamran! Nu har ni fått veta lite om vad som ska hända!

------------------> Hemsidan <--------------

okej det hära inlägget var kasnke lite mer för mina hästtjej kompisar :p
MEn ska skriva ett vanligt inlägg nu



Plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0