Brunett :D

Gud vad kul jag har haft det idag :D Vi åkte in till stan och gick till frisören, färgade brunt men inte så mörkt som jag ville ha men det blev bra ändå, sen gick jag och mamma och år och jag år cezar sallad :D ÄLSKAR DET! Sen gick vi på stan och ''shoppade'' det var fortfarande mycket rea så jag passade på! HAr inte så ofta pengar så blev skit glad när jag kunde köpa mycket! Men jag köpte på Bik Bok, Cubus och H&M! Alla affärer är skit coola liksom jätte stora och ''coola'' haha! Ne men jag köpte ne kjol, en kofta, en typ kavaj, en puffärmad ochen typ tjocktröja eller nått sånt! Men lägger upp bilder efter maten på kläderna men kommer inte lägga upp på min hårfärg det får ni se när ni ser mig  ;) haha men vi hörs efter maten! Det blir lasagne (Y) Love

Bye Blondin ses snart



Kommentarer
Postat av: Christine

du är säkert vara jättefin! :) vill se ditt hår, kan du inte lägg upp en bild?? <33

2011-01-07 @ 22:45:57
URL: http://skatingkikki.blogg.se/
Postat av: Christine

du är säkert vara jättefin! :) vill se ditt hår, kan du inte lägg upp en bild?? <33

2011-01-07 @ 22:46:35
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0