Bästa

Okej imorrn ska jag fixa med headern om jag får in den! -.-' kommer bergis inte få in den! haha såklart! Har sett på ponnyakuten och solsidan m.m, love it och på tisdag är det ju studie dag :D Kan det bli bättre? OCh så älskar jag cheerleading och brinner värkligen för det och längtar ihjäl mig till träningarna!!!!haha och dan innan DM ska de bästa systrarna holmerg sova här! LÄNGTAR! haha carro sötaste och jennifer busigaste! Det är så kul att vara med dig jennifer! Vi samma typ! och carro du är bäst! ska bli jätte kul! Men imorrn ska jag ta det lungt och göra läxor -.-' jaja nån gång måste man ju göra det! Men vi hörs imorrn puss

Ny profilbild :D

Kommentarer
Postat av: Klara

skitsöt <3

2011-01-23 @ 21:37:47
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0