Av nån sims typ aktig sak :P

Sorry att jag inte har bloggat idag men när jag kom hem badade jag typ i 1 h kändes det som! haha är ingen badkruka precis :p! Och sen åt jag middag! Tacos :D och nyss har jag sett på dumma mig! den var skit bra faktist och jätte sorlig! haha tänk att en tecknad film kan vara så sorlig. Fällde faktist en tår :p Ne men den får 4/5 stjärnor. Jag är e på mac minin här nere för min dumma lillebror sprang upp och tog datorn för att spela nått jäkla krigsspel ''av nån sims typ aktig sak!'' haha konstig mening! Så därför kan jag inte ta några bilder så ni får nöja er med gamla!
Och imorrn ska jag fixa headern i alla fall försöka för blogg.se är cp! Eller ser ni headern nu? Men vi hörs när jag får tillbaka datorn där uppe puss

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: matilda, jag bloggar oftast oftare än dig ;) men jag får inte mer besökare för det.....

2011-01-22 @ 21:40:33
URL: http://fotonbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0