TRÅKIGT!!!!!

Sitter här och har skit tråkigt! Man säger ju att man inte vill gå i skolan på morgonen när man är så himla trött men nu när man inte får gå till skolan märker man att man värkligen vill gå! Jag har jätte tråkigt och saknar alla mina kompisar! Och såklart kan jag inte träna men vi har ju DM på söndag så börjar känna paniken komma! Vi har inte hunnit träna klart på allt och känner att vi inte kommer att klara det :( Men jag tror på laget och jag kommer att ge 110 % och hoppas att det räcker hela vägen! Men väntar på att Topmodel ska börja kl 15 om 40 min och vet inte vad jag ska hitta på tills dess. Men nått hittar jag väl på!





Några bortglömda bilder. Kamran sugervärkligen när det är mörkt ute och man använder lampor sm ljus. Kolla skillnaden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0