TOPP PÅ CHEERLEADINGEN :D

Igår var vi bara 1 topp ( den som står på toppen i ett bygg) så jag fick hoppa in :O haha hade aldrig gjorde det förut så var skit nervös! Först byggde vi dubblebas * okej vet inte hur nåntings stavas men skriver som det låter. Det är när man står på deras händer som är vid bröstkorgen. Blösligt skulle vi cradla. När man står i dubblebas och kastar upp så jag landar i beras armar. haha klarade det också :D efter några gånger blev det faktist skit snyggt! Sen gjorde jag libb!  ( när man står på ett ben ) Det var det svåraste. Jag som alltid är bas ( på marken ) fattade inte hur svårt det är men nu fattar jag. Sen gjorde vi extention * stavning :S Men det är när man står i dubbelbas och sen sträcker ut armarna som man blir så högt upp som det bara går. Vi var i en gymnastikhall och jag kunde se mina knän i fönster :O haha sen när vi gjorde det 1000 ggr så började vi tossa. Det är när man krosar händerna och kaster dubbelt så högt som cradle :O haha och jag klarade det! JAg lärde mig allt detta på 1 träning och det ka ta 1 år för andra :D:D:D:D:D Är så jäkla glad! Men endå fixar jag inte flickisen perfekt , jag som har hållit på i tyo 2 år! :/ haha men skit i det jag var topp :D

*HARRYFACE*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var ju as bra ;) grattis!!!

2011-02-25 @ 17:48:22
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0