O.o

Nu är jag hemma och väntar på att topmodel ska börja om ungefär 30 min! -.-' haha jobbig väntan men ser på sveriges värsta bilförare så länge :D Menn först ville jag bara säga att vi jobbar mer ström och sånt på NO:n ,så idag tog vår lärare in nån maskin som gör ström om man vevar på en sak. Så det blev bliztar väldigt små förstås. Och så testade vi att hålla hand och så tog en på '' strömen'' haha shit jag blev skit rädd och alla skrek. Alla fick ström samtidigt typ så snappt gick det! haha ville bara säga det!



haha hittade en rolig bild på Malin från i somras :P

Kommentarer
Postat av: christine

top model!<3

2011-02-11 @ 20:29:47
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0