Långt men roligt inlägg! ( om ni läser)

Jag åkte med Julia, Emma Noelle och Malin och Ludvig. Tänkte berätta om vår Fail i liften. JAg åkte med Noelle i ankarliften och julia och emma var framför oss och malin och luvig bakom. Plösligt stannar den och emma och jula är mitt i en brant backe men jag och noelle är på vanlig mark. Eller vad man ska säga. Vi tog typ i 15 min och alla började gå av och det gjorde malin och ludvig och försvann. Men eftersom jag och noe var nära marken försökte vi få tag på de andra ankarliftarna som var tomma och kom i filen brevid. Vi använde våra stavar och vi skrev till emma och julia att hoppa av där uppe så dom gjorde det och var typ fast där uppe. Precis när vi har släppt börjar vår lift att starta så jag kastar mig på det och åker upp med hjälp av armarna. Då ser jag att Julia och Emma ligger mitt i backen där man åker i liftspåret så jag krockar i dom såklart! Och där nere står noelle och skrattar så jag och julia och emma bestämmer oss för att åka ner till noe och försöka få tag på en ledig ankare. Då har alla unge bögkillar reta oss och nästan alla säger Fail. Alla säger det inte yup sucker eller loser eller nått utan bara fail. Plösligt får julia och noelle tag i en ankare och då ställer jag och emma oss på spåret och är berädda att komma på. Så jag och emma står fram som man ska och julia hänger med armarna där bak och noelle hänger sig kvar i stavarna och vi kommer upp för halva den dära j*vla backen. och såklart ramlar vi på samma ställe som förut men kunde inte andas så mycket skrattade jag! Sen försvann julia in i skogen och vi stog och skrek på henne i typ 10 minuter innan vi fick reda på att malin och ludvig som missat allt det roliga var med julia så då åkte vi ner till dom! Hahah det var så jäkla kul! Älskar er tjejer! och såklart åker jag och emma och julia bara i skogen på alla hopp och ramlar där och men den roligaste ramligen var när jag och noelle åkte brevid varandra i backen med kanske 2 m mellanrum och plösligt svängde jag till vänster och hon till höger och gissa vad. Vi kö rakt in i varandra ocg skrattar ihjäl oss! Oj vad långt inlägg hoppas ni orkar läsa! :D

Vill bara säga att det har varit den rligaste dagen på länge! Tur att jag har er! ♥





På bussen. haha christines bild och jag var trött och då blir jag hyper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0