I loved you

Hemma och ny duschad. Idag på idrotten åkte vi skridkor. Såklart det jag suger mest på i hela världen!!!!!!! haha men vi skulle va en liten grupp ha göra ett ''program'' och visa upp den för klassen sen. haha kan inte ens förklara hur mycket jag sög. Höll på att ramla 2 ggr och typ skrattade hela. Fast hoppas attd et inte hördes!. Res lou loy idag och det gick jätte bra :D Skit glad! Nu måste jag plugga -.-' suck! Men men kommer komma ett roligtn inlägg som jag ska göra nu. Så kolla om ungeför 5 min :D


Kommentarer
Postat av: Klara

HAHA du kan i alla fall inte vara lika dålig som jag på skridskor ^^ det går inte, hehe <3

2011-02-16 @ 06:44:52
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0