COOLT :D

Gud sitter här och tittar ut genom fönstret! Hela fönstret är igensnöat så mycket snöstorm är det, hag som ska gå 10 min till tåget. och kommer tåget gå??? haha men har spanska som första ämne och hatar spanska så det göra inte så mycket ^^
Har växtvärk i båda fötterna -.-' så hoppas att det försvinner snart! Sitter här och lyssnar på '' Baby monkey '' Så jäkla rolig! Men nu ska jag göra nått annat bloggar när jag komme hem!

Just det igår på cheerleadingen byggde vi bara roliga bygg! 3 våningspyramid! Jag tar kort men jag byggde förut. Jag höll upp foten som ''kajsa'' stog på. Eller om ni fattar! SKIT COOLT! Och jätte roligt
Lite mycket händer kanske men vi kom upp :D




Kommentarer
Postat av: Jennifer

aaaas roligt :D <33333

2011-02-11 @ 12:52:56
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0