Är inne på Sofies mobil medans klassenhar idrott ;)

Hej mina bästa läsare! Är inne på Sofies mobil och just nu har dom eller snare dom skridskor! Jag har ju varit sjuk och tänkte ta en lugn vecka . På hemkunskapn idag gjorde jag och Christine plättar eller inte vi då men vi gjorde potatis soppa ' mums ' ikväll är det ridning och hoppas att jag kan gå på den! Ska hoppa en helvild häst så vi får se hur det går. Har prov efter detta och jag tror det kommmer bli ganska lätt. Känner att jag kan det. Det är spanska prov på torsdag " suck " Nu ska jag spela spel och när jag kommer hem ska Lägga in mer bilder till kalendern som jag glömde igår :) vi hörs när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej kära Matilda, haha! SNÄLLA RARA MATILDA. JAG HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU, SÅ OM DU BARA KLICKAR PÅ MIN BLOGG KOMMER FRÅGESTUNDEN UPP EFTERSOM ATT DET VAR DET SENASTE JAG BLOGGADE OM, SNÄÄÄÄÄÄLLLA KAN DU FRÅGA LITE FRÅGOR :D puss <3

2011-02-08 @ 15:26:28
URL: http://holmbergz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0