3: a :'(

Vi är bäst. Vi hade bara en dålig tur denna gång! Visst vi kom 3:a men vi kom 3:a med stolthet! Om vi kommer till RM ska vi visa dom med storm annars tar vi andra tävlingar! Sen kommer vi nästa DM och visar hur duktiga vi egentligen är! Vi hade otur med byggen men bättre kan vi! Så vi får inte tappa hoppet för vi ÄR BÄST! Älskar er alla Pirates! <3 / Matilda

Gick inte bra men vi är bättre! Orkar inte prata om det mer men så ni vet så kom i 3:a! Hade svåra bygg och satte inte 2! :'( Grät så jäkla mycket igår men nästa tävling ska vi banne mig vinna! ÄLSKAR ER PIRATES!

Så snälla fråga inte för är väldigt ledsen! :(

Jag skyller inte på nån. Lagen vi tävlade mot var SKIT bra! Och alla i pirates är värda detta guld för så mycket som vi kämpade !!!!!!!!!!! Men man man inte alltid vinna


Kommentarer
Postat av: sandra <3 - i Sailors

Jag tyckte ni var grymt duktiga! Ni var värkligen värda guld eller silver, håller med, dem andra var skitduktiga, och ni kom 3:a! det är faktiskt bra! ni var mina favoriter, värkligen!!!!!!!

2011-02-07 @ 11:16:28
URL: http://sandrasdream.blogg.se/
Postat av: jossan

vrf tävlar ni alltid i fyris?

2011-02-07 @ 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0