19.30

Ser på typ Im alive på animal planet! Det var nån familj som blev attakerad av mördar been!!!!! Hade getingar på hela kroppen i ansiktet och i mummen! Jag som är LIV rädd för en liten vanlig geting och skriker halsen av mig. Skämms lite för att jag är rädd när det blir folk som blir utsatta för detta. Usch

Engelska provet var skit lätt idag. Alla var skit nervösa och ba jag måste träna jag brydde mig inte haha. Idag var jag emd tilda fast jag fick inte för hennes förelderar men dom skulle komma hem vid 5 typ så om dom hade kommit hem tidigare hade vi inte funnits nu... Nej skojjade bara men har prov på fredag så vi pluggade i 2,5 tommar! :D Stolt så tror jag klarar det nu! Ska ligga i sängen 20.30-21.00 ikväll så det hära blir sista blogningen!i Jag ska upp kvart i 5 så tidigt morgon fast det är det värt för IMORRN BLIR DET ROMME! Ska sitta brevid Tora och vi ska ha skit kul :D Har laddat med godis så jag mår bra! haha men vi hörs imorrn pussipuss




Var på nån modellsak med mamma fast det var mammas som skulle dit från början. Fick ta några bilder och hittade den hära. Mamma har lovat att jag ska få göra det om några år :D Älskar dig mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

åh ska bli så JÄVLA KUL! :D

2011-02-16 @ 20:13:50
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0