SAKANR VÄRMEN!

Känner att det är kul snart :D Men saknar hettan på tropical island!!! 40 grader eller vad det nu var! :D Men det är tråkigt att det inte var snö i sverige när jag kom hem! men har satt ut ljusslingor utomhus så det är i alla fall mysigt! Har typ inga läxor nu när det är sista veckan :D Just det, i en månadg ( tills DM) komemr jag bara träna med pirates vilket kommer vara tråkigt men endå skönt. Har tränat dubbelt så mycket nu så kan behöva en paus! Men efter DM blir det dubbelt igen :DDD Så det kommer bli super super kul! Nu ska jag spela sims! * NÖRD *

Här är lite bilder från tropical island! Bilder från Jossan



Gillar gubben brevid mig som försöker vara en i gänget :D



Vi gjorde bakotvolt med cicci :D haha det var lite svårt att se för det plaskade så mycket men jag är på botten där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0