Jobba?

Hej bloggen,
Tänkte berätta lite om igår.
Jag tränade 4 h sedan stacka jag ock åt och skyndade hem till emma. Där skulle jag och Emma vara värdar när hennes mamma fyllde 50 :D. Vi vek jätte fina servetter och hälsade gästerna välkommna m.m! Det var en frågesport där en fråga var att gissa vad jag ehtter i efternamn och nästa alla gissade fel XD Vi satte ihop ett litet nummer för att vissa vad cheerleading är och så såg vi på vampire diaries! Sedan såg vi på elsas värld och gick och la oss. Var super trött. Vi somnade runt 2 på natten och jag var tvungen att gå upp kl 8 nästa morgon för att träna 4 h till! Om 4 dagar åker vi till Tyskland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu måste jag packa lite eller bestämma vad jag ska ha med mig! När kommer lite bilder från igår ↓



Jag älskar dig syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0