Internet :S

Verkar som att hela internet när jag bor är nere pga stormen igår. Somnade runt 1 kasnke och det blåste skit mycket ute! Men pappa kunde koppla upp mig en kort stund och det första jag tänkte på var att blogga ;)
Idag ska jag träna! Strecha och ut och spring m.m .Imorrn ska jag och kolla på bio och sedan hem till Aurora och Malin för Aurora behövde hjälp emd en sak och vi ska endå äta där sen så det passar bra! Imorrn ska jag sova med bästisarna Tilda och Sofie! haha kommer bli skit kul som vanligt och vi får se vad för konstiga saker vi kommer på denna gång! Nu måste jag gå! Puss


Kommentarer
Postat av: aurora

svar : det går bra , kom efter bion ;) puss

2011-12-26 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0