Godmorgon alla läsare!

Har vaknat för kasnke 1 h sen och tänkte städa i mitt rum och duscha till att börja med. På eftermiddan nått sånt kommer Tilda och Sofie och ska sova här! Och på fredag ska jag vara med Fanny! :D Och sen lördag är det nyår!! Väntar på att mina kläder ska komma är sjukt nervös!  Hoppas det bli snyggt men det tror jag! Okej nu måste man väl börja städa då -.-' Kan sätta in före / Efter för det är sjukt stökigt! Men mitt ordspråk när rummet är stökigt är att:
- Mitt rum är inte stökigt, det är mysigt!



p.s ska köra svara på tal efter städningen ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny // Mode,Vardag,Cheerleading,Design.

SVAR: Såååklart!:D <3 puuss

2011-12-28 @ 16:01:57
URL: http://fannyfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0