Visste du att?



* Jag bor inte på landet. Alla mina vänner retar mig för att jag bor på landet bara för att det är lite finare och nära vattnet! Jag blir jätte irretirad för jag bor inte på landet!

* Jag älskar högtider, älskar att pynta och att bara känna att det är lov så man kan slappna av och bara mysa! Älskar att gå påskärring och bus eller godis med mina vänner bara för att få gratis godis :D

* Jag har ingen egen kamera :(. Måste låna pappas hela tiden för att ta kort med mina vänner och det är sjukt jobbigt! För stup i kvarten måste han ha den och då blir det bråk!

* Jag älskar Big Brother :D haha vet inte varför jag tycker det är så bra men älskar det bara! Har spelat in varenda avsnitt och ser hela den senare sesongen igen :D

* Jag är sjukt envis! Jag slutar inte fören jag får som jag vill. Kanske inte alltid det bästa men är ibland är det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0