VERO MODA där tänkte ni lite fel ;)

Har hållt på i typ 1 h och försökt ta bort alla fula klistermärken på min dörr!! Kan inte fatta att jag var så dum att fylla hela dörren med fula klistermärken, men jag var ju bara 8 ;) haha Emma ska kom när som helst  , inte för att vi hinner göra nått men endå. ska fixa ett tidsinställt inlägg för som julia sa. De jag mest skriver om nu är tråkigt!



haha hittade denna konstiga skylt när jag i Eskilstuna, haha vem säljer leggings för 329,95 ,95??? :S haha

Kommentarer
Postat av: liisa adolfsson

Hej! Jag jobbar på Vero Moda och kan svara på varför det kostar 95 öre och inte istället står som en hel krona. Det "lurar" kundens öga, och då känns plagget billigare. Det känns billigare om det står 299,95 (även fast det avrundas uppåt och de betalar 300 kronor) än om det står 300 direkt. Och med en sådan öresavrundning tjänar företaget ungefär 2 kronor varje dag. Vilket blir ungefär 700 kronor extra per år och butik. :) Det är inget som kunden tänker på och de skiter ju i de där 5 örena men som företagare blir detta en vinst! :) Hoppas du fick ett svar som du förstod. Annars får du gärna maila om du undrar mer! :) Kram Lisa

2012-01-15 @ 19:25:57
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0