Tråk

- Tio frågor om dig själv
namn ? -Matilda
när fyller du år ? - 1 Juli
några piercingar ? -öronen
vad har du på dig just nu ? - Linne, jeansväst och leggings
vilken årstid är bäst ? - sommar!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - haha att få sova och inte bli störd!
vad tycker du mest om hos dig själv ? -Att jag är sprallig och glad :D
vad är du bra på ? - Fotboll!
vem älskar du mest på denna jorden ? - Mina familj och mina vänner!
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- men nån såklart!


- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -Ja
hur många har du varit kär i ? - inte kär kär men har blivit kär i kändisar många gånger!
Är du kär just nu ? - nej
kysst någon av andra könen? - haha mina kompisar såklart!

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? - Emma
vem är den roligaste av dina vänner ? -Många men Tilda!
vem är snyggast av dina vänner ? -Alla!!!
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Julia! hha skojja!

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Mamma tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - ja
vem är farligast i din familj ? -syskonen
vem ser roligast ut i din familj ? - jag
vem är coolast ? - jag!
har ni något husdjur ? - nepp
vem står för underhållningen ? - haha Maiken :D
vem sover du oftast med ? - själv 
roligaste kvällen med familjen ? Aldrig :P

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Skola
vad ska du göra nu ? - Blogga
dåligt idag ? - skolan...
vad har du ätit idag ? - Korvstroganoff!
har du duschat idag? inte idag
är du trött nu? - nej
vad händer i morgon? - skolan och sen vara med emma!
går du i skolan? - ja :(
har du varit i skolan idag? - ja

- ANNAT
hur mår du just nu ? -bra :D
är du hungrig nu? - nepp
vad är klockan just nu? - 16.24

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Malin
Vem ringde du senast? - vet inte
Vem sms:a till dig senast? - Emma
Vem sms:a du till senast? - Tilda

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 10 sek sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - jaa

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband/artist? haha många!
Vad gillar du för musik? - typ allt 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - yes
Använder du wax? - Nej 
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nepp
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - såklart!
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du fondation? - jaaa
Använder du rouge? - har tappat bort min så nej :(
Uppsatt hår eller hängande? - Bror på men idag uppsatt!
plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar när jag inte ska ha tofs!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej xp

KÄRLEK
Är du kär just nu? -nej
Har du kysst någon ? - ja
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - hoppas det ^^
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? -haha
Hur länge höll det? - men jag vet inte!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Har du varit tillsammans med någon som du sedan blev KK med?- nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans ? - haha vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0