Rolig historia :D

Är hemma från täby nu, hittade inget fint bara en liten sak från H&M men sak nog till täby med Tilda igen på lördag så har kanske bättre lycka då. Vi åkte dit efter skolan och satte oss på ett mysigt fik och pratade. Sen gick vi runt i affärer och in på HOLISTER :D JAg och emma hittade skiiiiiitfina typ linne men såklart var de inte till salu!!! Blev skitsur! Men det roligade idag var när vi satt på tåget hem kollade vi på en video på min mobil. Vi hade upp fötterna på sätet framför och hörde inte när konduktören kom! Så han ba '' Inte fötterna på sätet'' och han pratade som en turk så ni vet ;) Jag hade hörlrar och hörde inte så jag ba '' Vadå'' ha ba '' vaaaadåååå'och härmade mig med skit löjlig röst! Emma bara satt brevid och garvade. Så han typ skällde ut oss eller nått! haha hörde inte frö typ garvad ihjäl mig! Så slut på den roliga historen! Nu ska jag göra läxor -.-'



så otroligt fin ♥

Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0