Ni är underbara!

Här är lite bilder från lägret i Borås, finns mer på bussen m.m men här är i klassrumet där vi alla sov ( eastcoast) Vi träffade söta Pia på bussen och hon sa att hon kom från USA och hade bott där i 1,5 år och åkte till lägret ensam för att lära sig mer cheer. Vi blev snabbt kompisar och hon bodde och var med oss hela helgen!



Linzy, Jag, Jennifer, Emelie, Cecilia, och Pia


Nu är även fanny med på bilden :D

HAHA CICCI :D


haha Hanna :D

Komemr som sagt mer bilder. Nu sak jag snart på träning vilket inte kommer gå för jag kan inte ens sätta mig på toa utan att det gör svinont!!!!! j'vla träningsverk!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina bilder! Hoppas ni hade roligt gumman! <3

2011-08-22 @ 21:49:29
URL: http://grillchiips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0