Värsta stormen igår!

Hejsan bloggen. Bloggade inte igår för var tvungen att träna till porvet och hade cheer och åkte till stallet. men såklart när vi kom dit var det becksvart i hela stallet. Såklart  var det strömavbrott så vi var tvunga att åka hem! haha! Igår var det värsta stomen. Alla träden utanför oss svajade fram och tillbaka Var skiträdd att nått träg skulle ramla på huset. Grannen bkom oss deras gran välte och halva granen låg på vägen. Och en av våra storn lönnar hade längst upp på kronon brytits loss och hänge på de tunnaste grenana och skulle ramla ner när som helts. Det  var en stor stock så om man fick den i huvuden skulle man inte finnas mer. Som tur var ramlade den ner! Min lillebror har datorn där uppe så kunde inte blogga där = kan inte lägga ut några bilder. Ikväll ska jag bara mysa och ta den lungt. Imorrn är det cheer igen och sen ska jag till emma. vi ska se 1000 gånger starkare och sova över. Sen på söndag åker vi till täbuy ska handla lite saker så sen är det bio. Men ska lägga in ett tidsintällt inlägg som kommer upp om ungefär 15 min. Sen ska jag få datorn och lägga in bilder! chao så länge!


Älskar bilden och älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea Nord<3

det välte ett träd på våran stuga bakom huset har lagt upp bilde rpå det på min blogg. kramizz

2011-04-09 @ 16:12:52
URL: http://dreanea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0