Tinky Winky :D

Nu är vi hemma och vi var läskiga påskkärringar :d haha alla barn som vi träffade blev skiträdda! :D Men det kommer mer bilder från emma och julia som vi tog precis när vi sminkat oss. Bilderna som jag tog var mot slutet. Imorrn är det påskhoppninge och jag och emma har Lilla Gubben! :D Bästa hopphästen. Julia har amy. Man måste klä ut sig och jag och emma och julia ska vara teletubbies :D Jag ska vara den Lila ( tinky winky ) emma röd ( po ) och julia gul ( lala )! Det ska bli skitkul har fixat för kostypen nu och den är snart klar. Ska bli kul och se hur julia och emma ska se ut. jag ska måla mig lila och bara ha lila kläder :D:D:D: Kommer ta bilder så ni får se! Nu ska jag äta tacos eller ockey snart i alla fall! Puss


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0