skrattanfall :D

Idag har jag varit med Tora,tsella och Jossan hemma hos Tora. Vi hade skitkul och cyklade till ica och efter det var vi ute och hoppade på stutsmattan och jag och jossan spelade fotboll i typ 1 h :D Sen gick vi in och jossan visade roliga youtube klipp som jag ska lägga upp sen. Men jag och stella slutade innan tora och jossan så vi var i Oasen och spelade kort. Efter typ 30 min hade vi körtr allt vi kunde så vi spelade finns i skön! Vi garvade helatiden och så ,så det var helt oseriöst! Men plösligt kom det en kille i 9:an och började prata med oss. Han satte sig brevis mig och jag började JÄTTE garva för där satt vi och spelade finns i ksön. Han fattade inget för jag bara garvade så han började prata med oss och jag bara garvade. Han blev skitsur så vi var snälla och spelade kort med han men jag bara garvade så han gick :D:D haha gud vad kul det var. Så han blev skitsur för han trode jag skrattade åt han. men jag garvade bara för att vi körde finns i skön. Så nu hatar han säkert mig (Y) Ska se på Glee nu. Om typ 30 min kommer dte jätte roliga videos så kolla då! Puss



( var lila i ansiktet innan så färgen försvann inte helt unde rögonon, så ni vet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0