Skräckens hus!

Har sett på bigbrother nu och passar på att blogga. Väntar på at christine ska lägga in bilderna som vi tog nyss. idag var jag och den bättre halvan av klassen ( haha skojja! ) Vi var på nått konstig teater fast det var typ som lustiga huset på hrönan. Det var massa olika rum och så var men tvungen att klara olika uppdrag och rädda '' Lilla M'' men det var i alla fall jätte kul! Halva '' rundan '' var jätte kul! Då blev man skrämd som på spökhus och jag skrev skit mycket och dom som har hört mig skrika vet att man dör! haha man ser ljudvågorna typ!  men jag älskar att bli skrämd så jag tyckte det var skitkul! Det var nått skitblogig korridor och jag och julia nestämmde oss för att kolla oss runt istället för att hänga med gruppen. Då kom det en skitäcklig tant och hoppade upp precis framför oss typ! Ni anar inte hur rädda vi blev! Vi skrev allt avd vi hade och sprang tillbaka till gruppen! Sen blev det lite mer spökhus och sen efter allt det läskiga var det skittråkigt för de började typ berätta en saga om pubertern :S haha men nu ska jag se på nån jätte sorlig film som jag berättar om sen! puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0