Hemma från stan

Har gått i stan med Emma och Caroline i 8 h :D Först åkte vi buss och tåg i 1 h för att komma till emmas mammas jobb. Sen gick vi på nån vodou utställningen sen åt vi lunch vid utställningen! Det var jätte kul men skit läskiga! man ska inte slicka de för att det ska göra ont på nån annan som jag trode först. De är små gudar med stora krafter bara. sen gick vi 5 km starndpromenaden. Där tog vi massor av bilder m.m. Sen gick vi i gallerian och till massa affärer och jag köpte en gul magtröja på H&M. Sen åkte vi till XXL och ''lekte'' lite. När jag kom hem var jag helt slut. Vi har gått i typ 6 h känns det som. Men skypar med emma just nu och hon laddar upp bilderna på hennes sega dator. Men det var jätte kul idag med bästvän! Och imorrn ska jag kasnke vara med ma och julia om det går. Men ska lägga in bilderna om några minuter. Så kolla snart!


Kommentarer
Postat av: Christine

söta matilda, jag älskar dig med!

2011-04-18 @ 19:56:38
URL: http://skatingkikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0