Förklaring...

Jag skulle ju tona mörkare sa jag men när jag var inne på kicks kom jag på att jag älskade min hårfärg som den är nu. Så fixade lite med utväxten så det blev mer brunare och fyllde in den brunafärgen som jag har nu. För nu tar det lägre tid för den att försvinna :D haha är skitglad!!!! somsagt har massa bilder men är inne på maccen så kan inte lägga in. Längtar faktist till nästavecka. Har bara 2 läxor, på tisdag är det idrottsdag och slutar 12.55 sen på fredag ska jag och halva klassen till nån teater och slutar 12.00 eller nått :D Så inga prov och den hära veckan kommer gå snappt så är det påsklov :D Eftersom det är lite läxor = mycket blogging! inte lika mycket på spåklovet men ska gå påskkärring med emma och julia och kanske noelle! :D haha lite töntigt kanske men man får ju gratis godis :D Kommer lägga in bilder när jag får datorn där uppe. Så vi hörs sen!



Profilbild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0