Borta bra men hemma bäst!

Jag har varit borta hela helgen så har inte kunnat blogga! sorry för det. Men nu när det är påsklov kommer jag blogga lite mindre för kommer någ mest vara ute och ''leka'' :P Men imorrn ska jag vara med emma och på torsdag ska jag och mina bästvänenr gå påskkärring och sen fyller maiken år. Så det blir en fullspäckad veckan! :D Men såklart ska jag vara uppe semt och sova länge. På träningen i går körde vi cheer i 3 h i en stekvarm gympahall. Jag höll på att dö! Jag hann inte se klart på hachiko filmen eller vad den heter så ska se klart på den nu. Bedömmer med bryg hur det var! Så vi hörs sen!

( men såklart kommer jag såklart blogga men inte lika mycket, så nu blir det kasnke bara 3 inlägg per dag för vill ha lite lov också ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0