Stallet!

Idag har jag ridigt Chief! Gick ganska bra förutom att han är seg som en vet inte avd! Men nästa gång skulle vi ha hoppat men vi ska rida ut i stället för att det ska komma ny sak! orkar inte förklara men rida ut är ju alltid kul!

Jag skulle ju ha varit på en cheerleading grej men jag skulle ju komma försent och då ringde min tränare och sa att jag inte behövde komma för dom var nästan klara! Vi skulle packa påsar att sälja .
Så jag kunde vaar kvar och var med Aurora och malin och sen åkte jag och aurora och hennes kusin Linn med mamma och katarina till hjälmsätra * stavning * ! Gud avd dom var söta och små! Kunde stå över dom nudda barken med fötterna om jag skulle ha ridigt! Det var jätte kul men nu ska jag duscha!

Bilder kmr ikväll! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0