SKOLFOTTO!

Äntligen har jag fått mitt skolfotto! Hadew ju redan sett den men ville se klassen! Till min besvikelse fick man inte katalogen :( den är ju roligast!

Här kmr bildena:



Jag är på mitten raden till vänster!







Idag hade vi J*VLA skoljoggen! hatar det men blev ganska nöjd med min tid! Mitt mål var att kolla under 45 min och det kom jag :d ahah <3 vi sprand 6.7 km! :O
Sen var jag med men bästis Emmma finaste och vi såg på den hämska filmen Flight 93 tror jag den hette! Handlar om World trde center heller hur det nu stavas!

Ska se på idol nu hej då älsklingar! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-09-17 @ 20:43:01
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du var på fotona ! måste få något sen :D Glöm inte att besöka min nya blogg :D :D :D <33333

2010-09-19 @ 16:58:49
URL: http://caroliineholmberg.blogg.se/
Postat av: linzyy:)<333

du ee så jävla gullig!!vi saknar dej i laget gumman ha det bra kramar//linzy <33

2010-09-21 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0