Saknar er så jag får ont!

Idag har jag varit med stella! Vi gjorde inget speciellt vi gjorde typ bara läxorna och såg på Bombay dreams! :D Sen var bra fast Tilda och Lydias är bättre!

Vill bara seja att jag älskar mina bästisar Emma Julia och Noelle! Vi har glidigt isär lite ni i skolstartet men vi krm alltid att vara vi vad som än händer! Och vara så ni vet! Jag älskar er glöm aldrig det!





































ÄLSKAR ER VAD SOM ÄN HÄNDER OCH JAG HOPPAS NI ÄLSKAR MER LIKA MYCKET! <333

Kommentarer
Postat av: A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Tack så jättemycket! :D Vad glad jag blir! Kramar

2010-09-07 @ 20:15:23
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Noelle

;D <3

2010-09-08 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0