Matilda + Emma = forever!

Idag köpt jag brythjärtan till mej och Emma! Eftersom jag och emma inte är som alla anra får vi lite speciella!





Emma är handen och jag foten!








Emma jag älskar dej av hela mitt hjärta! Vi fann varandra dirket och jag har aldrig velat byta ut dej mot nån! Det kmr alltid att vara vi! Du är det vakraste i mina ögon och det är för dej och orkar öppna ögonen på morgonen och orka le även om jag mår dåligt! Du är det finaste jag har och vill aldrig förllora det!Jag har haft så himla kul med dej både skrattat och gråtigt! Dom minnerna kmr jag aldrig glömma!
Älskar dej bästis! Mer än mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skabb!

2010-09-11 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0