Lite allt av varje! <3

NU ska jag berätta lite om min vecka med lite bilder och sen blir det outfit! <3

Mina älsklingar jossi och julia påväg till gympan igår:







Älskar dej!

och så har dom bytt nytt underlag i stalet! Blir helt yr i huvudet av att kolla på det!





Okey nu blir det bilder från hyrningen som inte har kunnat lägga ut men nu kmr det på min söta tjej Isabell!





Älskar den hära bilden!! ↑









haha

Men inget slår min Chief!





Idag körde killarna i min klass och jag och jossan m.f kolla på! Då skulle jag tästa om man snurrar den dära trekanten som kulrorna är i och slog jag men rakt på läppen! Så jag fick en lite fläskläpp, Den aksnke inte sågs men den kändes :( Är nästan borta nu i alla fall men det känns ska ni veta!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0