Jossi Julia och Janina! J trion!

Idag har jag varit med J trion och hade jätte kul! Såg på film och drev lite med några samtigigt som jossi chattade med ****! Men det är hemligt!
Gud vad jag har skrattat idag!

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hade som sagt cheerleading och stallet direkt efter! Och imorrn är det ridning med mina älsklingar Emma Julia Malin och Aurora! Men efter det ska jag på en cheerleading grej i stan! Ska fixa påsar typ :S

Just det emma jag har en överraskning till dej imorrn i stallet! Glöm inte att seja det till mej för annars glömmer jag det! <33333



Vill bara seja att jag älskar er!

och en bild på mej:





haha okey det blev 3  <3
Nu ska jag slappa lite med popcorn och film!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0