Grät en liter typ!

I går på cheerleading fick vi veta att en av vår bästa tränare Hanna ska sluta eller ta en paus. Jag blev jätte ledsen och började gråta nästan direkt och efter några minuter satt alla i en ring och grät! SÅ himla sorligt och när jag kramade om henne känndes som om jag skulle dö av sorg! Kommer värkligen sakna henne!
Men hon ska hälsa på oss ibland och kanske kommer hon fortsetta nästa termin!

Men det roliga är att min mammas mamma ( min mormor ) har en bror och hans barn ( mammas kusiner ) och en av mammas kusiner heter christinan och han är tsm med hanna! Så om dom gifter sej bli vi släkt och om dom får barn är det mina sysligar!
Det är ju bra så kmr nog träffas lite!

Gud börjar snart gråtar bara jag berättar om det!
Men det värska var att jag skulle till stallet och jag var röd i hela ansiktet med röda ögon och maskarna överallt! Pinsammt alla tittade på mej!

jaja saknar dej hanna...

<333333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Aurora ♥

MATILDA !!!!!!!!!!!!!!!! jag vet inte varför men jag saknar dej grryyyyymt mkt !!!! tur att vi ses imorrn i stallet ja saknar värkligen deej !! puss på dej päron ! <333

2010-09-03 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0