Förlåt!

Att jag inte bloggade mer igår men jag orkade inte!
Men nu ska ni få ett extra långt inlägg som plåster på såren!:

Igår var jag med Malin och Aurora. Jag och aurora gjorde inte nått specielt men vi var och fiskade på deras brygga. Då plösligt såg vi en typ 40 cm brax * stavning * som vi förskökte fånga upp. Men den var smart eller så hade den sett oss eller så var den inte hungrig så den nappade inte. Men det höll sej nära masken för att irretera oss!
Sen spelade jag och aurora in en film som heter kråkdansen! Ska se om jag kan lägg in den och om min usb kabel funkar! Sen åkte Aurora på match och så var jag med malin. I början gjorde vi inget särsklilt utan vi cyklade eller förskökte cykla på deras enhjulingar haha det skulle nog ha sett kul ut! Då hittade vi en uppblås bar båt ( en gån dära bebis båt typ ) som vi blåste upp med en cykelpump! Vi satte på oss våtdräkter och gav oss iväg! Efter en stund ute på havet märkte vi att det kom ut luft nån stans så vi höll alså på att sjunka, sakta men ändå! Så vi skyndade oss tillbaka och häll på att bli klämda mellan massa båtar och plösligt kom en soor motorbåt med jätte höga vågar så såklart välte vi! Var väldigt kallt 13 grader typ! Mysigt! :D Sen när vi var värma åt jag där och sen kom aurora och vi splelade gitarr hero hela kvällen! Var bäst på trummor! Sen åkte jag hem och såg på toy story 3 tills klockan var 10 så var jag tvungen att sova så hann inte blogg igår!

Idag på bilden ska vi måla självporträtt och haha såklart ska jag misslyckas! Men det låter ju som mej!cJag och Julia höll på att busa istället!! :D:D Älskar dej tjejen! <3

Men nu ska jag laga mat och sen är det cheerleading och idag fick jag låna filmen Bombay dreams av jossi så ska se på den om jag hinner!

Puzz och kram <33333333





haha det som sticker ut där är min knut så alla vet ;D! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0