Aurora min lilla prutt! <3333

Åker till aurora snart och vi ska åka och bada, laså inte i havet utan i simhallen!
och sen ska vi spela in vår kråkdans! Ni får se hoppas att jag kan lägga in den sen!

Igår var jag på gårdsfest och det vra jätte kul!
Mycket roligare än förra året. Hon som höll i festen är fotograf och ska fota massa saknar och då ska jag kanska få vara modell ( alså till nån skolgrej typ ) Ska bli jätte kul om jag får det!

Och en annan mamma målar mycket och hennes kompis håller kurser och jag kanske ska få gå på en sån!
Gud vad mycket som kan hända på en kväll!

Men måste åka nu...

Puzzi! <33



SAKNAR ER SÅ HIMLA MYCKET!
BÄSTISAR FÖRALLTID GLÖM ALDRIG DET! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0