SPÖKNATT!!

Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid! Ni ska jag berätta lite om veckan och slutar med outfit!

Måndag: Det var cheerleading i måndags vi hade gymnastik och tränad på flickis! Gick jätte bra faktist! :D

Tisdag: Red Rebecka sötnosen! :D

Onsdag: Hade orgentering i skolan och var med sötnosarna Mathilda och Julia! haha vi är ju bäst på orgentering oxå!

Torsdag: Var lite med stella sötnosen med kryckor och allt stackarn! Men det var kul hann inte vara så länge skulle till cl sen! Cl var jätte kul vi byggde massor :D JIPPI!

Idag:
Vi fick tillbaka våra prov! SO: UM+ ENG: UM+ NO: UMV! Är väldigt stolt den hära terminen ska jag värrkligen satsa på skolan! :P <3 Ne seriöst jag ska det.. -.-'
Snart är det spöknatt i stallet! Ska bli så J*VLA kul! :D:D:D: Men vi ska inte sva över det är ett - men jag hade i alla fall inte kunnat för jag ska ha uppvisning med cl på lördag på topploppet! Men tillbaka till spöknatten! Först gör vi typ lite lekar och sånt gör oss lite varma sen ska vi sitta i mitten av ridhuset när det är helt svart ute och berätta spöhistorier och levade ljus! Så himla mysigt! Sen är det spökrunan! Kvällens höjdpungt! Men går runt och blir skrämt av sköken! Så himla läskigt kasnke inte låter som det nu men det är det!!!!! Shit kmr inte ha nån röst imorrn för man skriker så himla mycket! LÄNGTAR! Det börjar 17-24 så det bli en sen kväll så månte ch vila mej snart!

Lördag: Cl på topploppet!  GODIS! :D haha :P

Söndag:
Var med kompis tror jag nån ledig? <3

Nu kommer outfit: för 1/10



Randig tröja: Lindex

Halsband: Gina

Linne/Kjol: H&M

Leggings: Smile :D

Kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0