Nu är det snö igen , och nu är det snö igen , och snön kommer redan på hösta!...

joo det var faktist sant, jo det var faktist sant , joo det var faktist sant för snön ligger redan på hösta!

Det har typ kommit nån tid sak på blogg.se! Hoppas det för det skulle vara jätte bra! laså att man kan bestämma när inlägget ska publiseras!

MEn tyill snön! Okey det är väldigt tidigt men nu märker jag att jag har saknar den! Det är bara så fint!
och hemma blir det mycket ljusare inne oxå det är bra!
I love snön fast inte när man ska till och men från skolan -.- det var ett hav i mina skor!

haha kolla bilden på min tomt! ser kul ut att det är snö och en helt grön buske!
Det se rman inte varje år!



Snart kommer carro finaste och ska sova här! :D och imorrn är det lagnö läger :D
Det ska bli jätte kul! puzz



OM 2 MÅNADER  OCH 2 DAGAR ÄR DET JULAFTON! LÄNGTAR!!!







Kommentarer
Postat av: Miranda

Fin blogg :) <3

2010-10-22 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0