Nu är det höst igen och nu är det höst igen!...

Shit det är värsta stormen ute nu Men så är det väl när det är höst!
Har suttit och väntat på tåget i 10 min ute i typ - grader :( Inte kul!
MEn nu sitter jag här med en filt och dricker varm chocklad!
Ikväll är det cheerleading och sen stallet!
Iadg hade jag ju spanska prov som jag sagt några gånger på bloggen och imorrn är det sv prov på grekiska gudar!
Men sp provet tyckte jag gick ganska bra! SKulle bli skit glad om jag fick UMV! ( uppnått målet väl)
Men ska träna på glosorva nu kram <3





Leker lite med kamra bara! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Klart du får umv, du är bäst sötnos<3 pusspådej!

2010-10-15 @ 21:37:53
URL: http://torgerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0