Liten tävling! Svarar man får man en länkning!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D
Har inte hunnit blogga för har haft fullt upp idag!

VAr emd lydia efter skolan och gjorde matte läxan och lite mer saker!
Sen åkte jag och red skulle ha fått lou lou men hon har fått kolik så jag fick den stora hästen daks!
Det var jätte kul men shit vad han var stor nått snappt upp att borsta ryggen på han XP!
och sne badade jag! haha älskar att bada!



I kratien ! Längtar tillbaka!

haha hittade den hära bilden från när jag var mindre!  ↓




Man var ju snygga när man var liten!

Är det nån som vet när jag fick igelkotten?
och vad heter han?

Dom som svarar får en länkning!
och dom som svarar rätt får en länkning i 5 inlägg framöver!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0