Lagnö + ett gott skratt kommer ni få!

Hola a todos!
Har precis varit på lagnö läger! DEt var sa himla kul gjorde gymnastik i 6 timmar :D
Gjorde massor av flickisar och nu sitetr det :D
MEn jag gjorde illa ryggen när jag gjorde hand volt så hade ganska ont i början men det försvann sen som tur är!
Men hur som helst längtar till nästa om ett år :/
men jag var jätte trött nör jag kom hem och sov i soffan lite och tänkte att jag inte hade bloggat på hela dagen !!!

Jag läser ''expert på att rodna '' och den är jätte bra!
Älskar förfataren '' Katarina von bredow'' Hon skriver så himla bra böcker rekomenderar dom!



haha kollade på den hära videon från thailand och fick ett skratt på köpet!
Vi hade simmat in i en grota och visste inte att pappa filmede mej !

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Conradedel

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 09:52:38
URL: http://conradedel.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0