HALLOWEEND historia :P

Har ska snart till skolan men tänkte blogga lite först! <3
Snart är det halloween och min familj är ju rätt kända på att fixa det riktigt! För jag bodde ju i Ireland i 2 år och då var hallowwen som nyårsafton där! För det kommer ju där ifrån! och då gick alla ( Med betonong på alla ) bus eller godis! Det spelade ingen roll hur gammal man var! och vi ade godis kvar till nästa halloween! Jag är seriös min lilla syster maiken orkade inte bära sin godiskort! Om man la ihop alla våra ( 3 barn) så blev det lika mycket godis som en ikea påse! och man skickade jätte mycket rakerter och sånt och det fanns JÄTTE mycket pynt! och på nyårsafton var det liksom vara jippi och man skciakde inte ens raketer! tänk om det var så häääär!
Men nu måste jag gå för att hinna med tåget puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0